4 VNT. 12-36VDC Originalus JUYI Tech JYQD-V8.3B bldc variklis vairuotojas valdybos sensorless brushless DC motor


Žymos: bldc brushless, dc vairuotojas variklis, bldc variklis vairuotojo lenta, valdybos kontrolę brushless variklis, bldc, didelis motorinis vairuotojas, brushless variklio ratai, l6219 motor driver, bldc vairuotojo variklis, brushless vairuotojas.

€36.10
  • Yra sandėlyje
  • w120417


Mes siūlome Scheminis brėžinys ir techninę paramą. JYQD-V8.3B brushless DC motor driver valdybos sensorless nuolatinės SROVĖS variklis (Už Brushless Sensorless nuolatinės SROVĖS variklis ) Modelio numeris JYQD-V8.3B Veiklos temp. -20—85℃ darbinė įtampa 12V-36V Max srovė 8A Tęsinys.darbo current8 8A · PWM greičio kontrolės PWM dažnis:1-20KHZ; darbo ciklas 0-100% Analoginis įtampa greičio reguliavimas 0-5V O. V / L. V apsaugos TAIP, Greitis, pulsas signalo išėjimas TAIP Taikymo pastabos: 1. Patvirtinkite, kad įtampos ir galios parametrų variklio neviršyti vairuotojo lenta, kaip nurodyta. 2. Šis vairuotojas valdybos naudojamas 3-etapas brushless sensorless varikliu, bet ne kostiumas už visus 3-etapas brushless sensorless varikliai tiesiogiai.Jei vairavimo poveikis nėra gerai (pvz., pradedant drebėjimas, atbulinės eigos, variklio noload darbinė srovė yra per didelis, greitis yra ne stabili, efektyvumas yra mažas, ir negali pradėti-su apkrova.) Klientai gali reguliuoti varža ir talpa vairuotojo lenta, atsižvelgiant į faktinę situaciją, siekiant užtikrinti geriausią vairavimo poveikį (žr. priedą, kaip tai padaryti koregavimo) 3. JYQD-V8.3Bdriver valdyba yra plikas valdyba, be būsto ir heatsink.Jeigu elektros variklio žemiau 60W ,tai nereikia pridėti heatsink, tik reikia užtikrinti normalią ventiliaciją ir gerai izoliacija.Jeigu elektros variklio daugiau kaip 60W, ji turi įtraukti heatsink kaip paveikslėlyje žemiau. 4. Prašome atkreipti dėmesį, kad JYQD-V8.3B vairuotojo lenta, neturi stabdžių ir atbulinės eigos prijungimo ir ryšio apsauga, ji bus visam laikui sugadinti vairuotojo lenta, jei, atvirkštinis poliškumas ryšį. 5. Į 5V išėjimo uosto vairuotojo valdybos draudžiama prijungti išorinį įrenginį.Ji taikoma tik išoriniu potenciometru ir pereiti valdyba greičio reguliavimas ir atstatymas. 6. "M" terminalo dėl JYQD_V8.3B vairuotojo lenta yra variklio greitį impulso išėjimo signalas (push-pull išvestis), o maksimali išėjimo srovė yra mažesnė nei 5mA.Elektros instaliacijos schema 5V -----Vairuotojas valdybos vidaus išėjimo įtampa M ---- Autotransporto greitis impulso signalo išvesties prievadą, 5V impulso signalą. 1. Kontrolės uostas Z/F ---- Rotacijos krypties valdymo uostų.Prijunkite "5V" aukšto lygio, arba ne, prisijungimas į Priekį kryptimi, prisijunkite 0 V žemo lygio arba prisijungti prie GND yra priešinga kryptimi.VR ----Greičio kontrolės uosto.Analoginės įtampos linijinio greičio reguliavimas 0.1 v -5V, įėjimo varža yra 20K Omų ,susisiekti su GND, kai įvesties PWM greičio reguliavimas, PWM dažnis:1-20KHZ; darbo ciklas 0-100% GND —Naudoti Ratai valdybos vidaus kontrolės 2. Maitinimo prievadas MA ----variklių etapo MB ---- variklių etapo B MC ---- variklių etapo C GND ----DC - VCC ----DC + 3. Naudoti ekranuotus laidus, jei vairuotojai valdyba turi daugiau nei 50 cm atstumu nuo variklio, kitaip jis gali sukelti nenormali vairavimo, turinčių įtakos įprastam naudojimui. 4.Kontrolės uosto atstumas: 2.54 mm,Galia uosto atstumas:3.96 mm 5. Atkreipkite dėmesį į izoliacijos tarp vairuotojo MOSFET ir heatsink ar montavimo plokštė.Matmenų brėžinys


  • Modelio Numeris: JYQD-V8.3B
  • Variklio Tipas: Nuolatinės SROVĖS Variklis
  • Maitinimo Šaltinis: DC


Parašyti atsiliepimą

Panašūs produktai