1 .Jei turite klausimų apie mūsų produktus ar norite tinkinti produktus, prašome susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba .Klientų aptarnavimas yra labai laimingi galėdami padėti jums.
* Mes nepritariame prekių grąžinimas individualų produktų ir jau naudojamų produktų.Nes mes negalime parduoti dar kartą, prašome, atleisk mums, ačiū!
2.Prašome patikrinti, ar paketas atidžiai prieš patvirtindamas prekių gavimo.Jei pakuotė yra pažeista, prašome atsisakyti prekių gavimo ir susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba nedelsiant.Klientų aptarnavimo pateiks geriausias sprendimas.
3.Dėl asmeninių priežasčių pirkėjo, mes negali apmokėti prekių grąžinimo išlaidas, pavyzdžiui, pirkėjų nepatinka, pirkėjų užsakymų klaidas, pirkėjų imtis iniciatyvos ir sunaikinti prekes, ir kt.
4.Jei jums nereikia gauti paketą ir yra mažai likę užsakymo apsaugos laiku, prašome kreiptis į klientų aptarnavimo tarnybą pratęsti užsakymo apsaugos laikas, ir klientų aptarnavimo padės jums išsiaiškinti priežastis, dėl vėlavimo pristatyti paketą.